Czy podoba Wam się mój blog?

sobota, 28 kwietnia 2012

O tym co myślę...

Przepraszam, że to powiem... Być może wiele Directionerek to urazi, albo coś...
Ale... tęsknię za starym One Direction... Za video diary, za ich naturalnością, za tym, że potrafili mnie rozbawić, za tym, że no wydaje mi się, że... więcej dawali fanom. Tak jak mówię choćby videodiary...
A największą stratę i tęsknotę odczuwam kiedy myślę nie tylko o nich jako zespół i o nich jako ogół, ale kiedy myślę o dawnym Harrym Styles'ie... Tym szalonym, nieśmiałym szesnastolatkiem, który kocha swoich fanów i jest normalnym chłopakiem mimo nadchodzącej sławy...
Teraz będę oglądać video diary. Stare video diary...
Pa...
P.S.
Mimo, że poznałam ich w zasadzie niedawno, bo... pare miesięcy temu I nie śledziłam na żywo ich występów w XFactor, to pamiętam ich za tamtych czasów. Oglądałam stare występy, pokochałam ich i zapamiętałam takimi jakimi byli wcześniej. Dzięki nim ponownie weszłam na twittera... Opuszonego twittera. Pamiętam jak miałam dwóch followersów. Następnym był Harry Styles...Heh..;...) Tam poznałam wspaniałych ludzi, ale teraz opuszczam to miejsce jakby z każdym dniem coraz bardziej... Jakby razem z dorastaniem tych fajnych pięciu chłopaków...
Nie wiem czy się nie rozpłaczę, bo tak bardzo tęsknię za starymi nimi. ..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz